
Yürüyüş yaparken kullanıyorum fiyatı çok ucuz kalitesi tartışılır ama işime yarıyor gerisi çok sorun değil
xiaomi markasından çok memnunum fiyat açısından da ideal bulduğum bir marka ben bu bilekliği severek kullanıyorum özellikle spor yapanlar çok beğenecektir özelliklerini hem de rahat büyük ekran sevmeyenler için bence çok ideal.
Görüntüsü çok güzel çok şık bir ürün. Her şeyle uyum sağlıyor. Ben spor yaptığım için aktivitelerimi ölçmek amacıyla aldım ve beklentilerimi fazlasıyla karşıladı kaliteli ve sağlam bir cihaz. Kalp atışını ve aktivileri doğru bir şekilde ölçüyor üstelik uyku takibi özelliği de var bu da çok kullanışlı iyi bir özellik. aynı zamanda su geçirmez bir cihaz denize girerken ve duşta da kullanabilirisiniz bu çok büyük bir avantaj sağlıyor. Fiyatı iyi performansı yüksek kaliteli ve sağlam bir cihaz ben çok memnunum almak isteyenlere tavsiye ederim.
Kendim için aldım. Yürüyüşe başladım ve çok ta memnunum. Xiaomi bence son zamanların en kaliteli ürünlerini üretiyor. Bu adımsayar da gerçekten çok başarılı. Su falan da geçirmediği için bütün gün rahatlıkla kolunuzda kalıyor.
sadece spor yaparken değil gün içerisinde de sürekli bileğimde takılı. Takım elbise bile giysem mutlaka takıyorum günlük adım sayımı takip ediyorum
110 mah batarya kapasitesine sahip olan bir akıllı bileklik ben şarj problemi yaşamıyorum.Bilgisayarı sık sık açtığım için hemen şipşak orada şarj edebiliyorum.Memnunum özellikle de ergonomik bir tasarıma sahip olması avantajlarından şık duruyor.
ya aslında ben fiyatlara hiç bakmadan önce apple watch ya da samsung un normal görünümlü akıllı saatlerinden istiyorum ama baktım onalrın arasında milyarlar konuşuyr biraz daha kendi bütçeme uygun olan bu tarz saatlere baktım aralarında hem özellik hemde fiyat olarak en mantıklı gelen xiaomi mi band 3 yani bu model oldu 3 ile 4 ün arasında baya bi kaldım ama nerdeyse aynı diye düşünüp en sonunda mi band 3 modelini aldım. hem adım sayar özelliğini hem de nabız vs olayını kullanmayı çok sevdim
fiyatı göz önüne alındığında hem kaliteli hemde iyi özelliklere sahip bir akıllı bileklik tek şarjla 15-20 gün gidiyor.
ürün fiyatına göre iyi özellikler barındırıyor ama dokunmatiği biraz daha iyi olabilirdi şarj etmek için bilekliği çıkarmanız gerekiyor bu da biraz uğraştırıyor.
Ben adım sayar amaçlı aldım. Çok uygun fiyata aldım. Gayet de kaliteli. Hem adım sayar hem de nabzınızı ölçüyor. Çok ta şık. Kolum da da gayet havalı ve modern duruyor. :)) İhtiyacı olan bence kaçırmasın.