@ 2023 Fiyatperformans

makine elimize ulaştı çok kaliteli ve şık bi ürün ben çok beğendim
biz ofiste kullanıyoruz pratik oluyo dışının şeffaf olması da çayın demlendiğini anlamam için kolay oluyo ben memnunum
annemler için aldım çok memnun kaldılar makineyle çay yapması çok pratik oluyo
ürün çok kaliteli bu makineyle yaptığım çaylar da baya lezzetli oluyo bu makineyi aldığımdan beri demliği kaldırdık yüzüne bakmıyoruz :)
kaliteli bi makine kullanımı da çok kolay
kaliteli bi markanın güzel şık bi ürünü gelir gelmez mutfağımın baş köşesine koydum çok şık durdu :)
fiyatı baya uygun eve aldım kullanıyoruz baya pratik oluyo çok memnunum
eve aldık tarzını da beğendik mutfakta çok şık duruyo yaptığı çaylar da lezzetli ve berrak