
Kahvaltı alışkanlığım yok bundan kaynaklı olarak her sabah tost yapıyorum bunun içinde daha küçük ve portatif tost makinaları na daha çok ilgimi çekiyor Bu makineyi da yaklaşık 6- 7 ay önce bu amaçla aldım tost makinesi bir harika çok güzel bir şekilde ekmekleri kızartıyor ve tostu oldukça iyi bir şekilde yapıyor taşınması yer değiştirmesi kolay metalleri çok sağlam ve iç kısmının kolayca çıkarılmasında temizlenmesi konusunda yardımcı oluyor fiyatı da oldukça makul.
tost yemek sabahları işe giderken pratik bir şekilde hazırlamak adına çok iyi oluyor bende arnicanın bu makinesini aldım tabiki ızgara kısmının kesinlikle yapışmaması sabahları büyük bir avantaj benim için hafta sonları da tek seferde 6 tane birden yapabiliyor olmak kalabalık olunca çok iyi bir kullanım sağlıyor
Çok güzel bir ürün. Granit plakaları tefal plakalardan daha iyi çünkü daha sağlıklı ve yapıştırmıyor aynı zamanda sağlam. Dışarıda yediğiniz tostlar kadar güzel tostlar yapabilmenizi sağlıyor.
biraz mutfakta fazla yer kaplıyor ama çok kaliteli bir şey. Ayrıca tabanı da granit gayet kolay temizleniyor çıkarıp makineye atılıyor. Ben çok beğendim ailecek tost sevdiğimiz için her sabah neredeyse tost yiyoruz
Çok büyük değil benim mutfağım için çok ideal bir tost makinesi.Özellikle sabah kahvaltı etmeye üşenenler için çok ideal.Yapıp çantama atıyorum yolda ya da okula vardığımda yiyorum.Uzun süredir kullanıyorum öğrenci evlerinin de vazgeçilmezi haline geldi.
Boyut olarak çok güzel. Neredeyse tam ekmeği bir kerede tost yapabiliyorum. Benim eşim tam bir tost canavarı diyebilirim. Sabah, öğle, akşam tost yediği oluyor bu nedenle benim en çok kullandığım mutfak eşyam.